Sunday, November 7, 2010

روزمرگی

میبینی ؟! هر جور میچرخیم دست نوشته هامونم بوی کامپیوتر و IT و سیستم میده !از صب تا شب که بدو بدو کنی شب که میشه دوس نداری خواب Chipset ببینی ! :)
گاهی غبطه میخور(یم) ! من و دوستام ! چنتایی که از اون نسل قدیم هنرستان باقی موندیم و هنوز جواب سلام همو میدیم !
10 سال زمان کمی نیست برای بالیدن به برقراری دوستی ...
و در مقابل زمان کمیه برای تغییر کردن ! دگرگون شدن !
- فلانی رو دیدم دیروز . یادته تو کلاسمون بود ؟ تو زانتیا نشسته بود با یه تیریپ شخصی فوق العاده !
- نه بابا ؟! فرزند شهیده رو میگی دیگه ؟! اون که تا دیروز تو خیابون فشن کرده می چرخید فقط که ! ! !
( و این داستان ادامه دارد ... )
یادم نمیره حرف یکی از بچه ها رو . یه روز بدجور تو فکر بود . یکیو دیده بود پشت ماشینش . به صورتش دقت کرده بود :
- به آرامشی که تو چهره ش موج میزد غبطه خوردم !

6 comments:

  1. اگه اینجوره پس خدارو شکر من و بهرنگ و روزبه الان 11 ساله با هم دوستیم از ابتدایی تا الان! جواب سلام هم رو هم می دیم!
    یه این فکرم که اگه یه روز برن دانشگاه های خوب!
    ولی من بمونم؛فردا اگه یه کاره شدن و من هیچکاره بازم جواب سلام منو میدن؟؟؟ :(

    ReplyDelete
  2. آپــــــــــــــــــــــــــــم با مطلبی جدید از خودم

    ReplyDelete
  3. دوستای خوب مثل ستاره ها میمونن، حتی زمانی که نمی بینیشون باز هم خیالت راحته که سر جاشون هستن . . .

    ReplyDelete
  4. سلام!
    آپم با مطلبی به نام "جور دیگر باید دید ..."

    ReplyDelete
  5. سلام!
    آپم با مطلبی به نام "فاصله ها ..."

    ReplyDelete
  6. salam .
    khaste nabashi hamkar .
    linketo ba takhir tu weblogam gozashtam . mibakhshi .
    shado piro0z bashi

    ReplyDelete