Saturday, December 11, 2010

به یاد فرهاد مهراد

11:29 یاد فرهاد مهرادم ... با اون صدای مهربونش :
زرد ها بیهوده قرمز نشدند . قرمزی رنگ نینداخته بیهوده بر دیوار
صبح پیدا شده اما ، آسمان پیدا نیست
صبح پیدا شده اما ، آسمان پیدا نیست
گرته روشنی مرده ی برفی ، همه کارش آشوب
بر سر شیشه هر پنجره بگرفته قرار
من دلم سخت گرفته ست از این
میهمان خانه ی مهمان کش روزش تاریک

....
11:30
... یواش بابا ! چه خبره ؟! ( با عقربه های ساعت رو میزمم ! ) !
دپرس مییییییییشووویییییییییییییم !
(( آخه عرضه دپرس شدنم نداری که ! میتونی 2 دیقه آروم بشینی ؟! )) !؟
چرا با خودت حرف میزنی حالا !؟
...
12:26 !!!!
یه بلاگنویسی یه مقایسه های جالبی رو کنار هم آورده بود ! بعد از گیر دادن به تنیسورها و لوازم آرایش و خونه سگها و چی و چی یه مقایسه جالب از کمدین ها و دنیای کمدی داشت .
خودم همیشه بین کمدین های هم وطن ! و وارداتی هاش مقایسه بر گذار میکردم ! و به این نتیجه می رسیدم که این بنده خدا ها هی دست و پا میزنن و ادا اطوار در میارن تا بلکه ما یه لبخندی عنایت کنیم ! اما نمونه مرغوب خارجکیش با قرار گرفتن در موقعیت های خاص و بعضا حتی بدون ارتعاش کوچکترین صدایی از حنجره مبارک ( مستر بین ) به سبک سینمای شبه صامت ملت رو میترکونن !
اما خب ظاهرا Before  و Today اونورکی ها یه مدل دیگست : ( پس اونام گاهی مقایسه دارند ! )

3 comments:

  1. salam alatiti jan,doste gol,aqa dir gofti 6 qesmat umade ta hala dl kardam didam!he!rasti 3ta kare jadidam zadam k linke6u badan midam,bye,

    ReplyDelete
  2. salam . moghayeseye jalebi bud. to iran komediane khubi nadarim. mohamad hoseyni bud ke ounam raft. omidvaram dar in zamine ham be kharejiha beresim faghat omidvarim. hamin

    ReplyDelete
  3. سلام، چطوری دوست من
    من با توجه به تجارب خودم میگم که با با این همه که نوشتی به نظرم در مقایسه با بقیه آدمهای دنیا شادترین آدما هستیم، با این همه بدبختی و نداری و کش مکش هایی که وجود داره باز هم میخندیم و به روی خودمون نمیاریم که چی داره میگذره و چی به سرمون میاد . . . تو هم همیشه بخند :)

    ReplyDelete