Saturday, January 8, 2011

چی میخوای !؟

عجب دوره زمونه ای شده ! نمیدونیم باید چیکار کنیم . 
از اونطرف بهمون یاد دادن اگه کسی بهت بی حرمتی کرد و دری وری گفت ، گوشاتو بگیر و چشاتو ببند و نشنیده بگیر ! تو در شانی نیستی که دهن به دهن بشی یا کسی !
ببخش اگر خطایی دیدی و طعنه مزن ... که نفس هیچکس عاری از خطا نبود !
از اونور شیطونه میگه ... و .... کنم تا دیگه ... ! ( به شدت سانسور شد ! )
حالا از غروب این 2 تا طبعمون هی دارن تو سر و کله هم میزنن ! چه میشه کرد ! فعلا که خوردیم و دم بر نیاوردیم ! مثل یک سامورایییی !
...
به قول امضای یه دوستی : 
Always, what you have is somebody else's dream
باور نداری ؟!
  

14 comments:

  1. به صداهایی که شنیدی دیگه توجه نکن، به چیزایی که در گوشت خوندن و چیزایی که به قول خودشون بهت یاد دادن، اصلا توجه نکن.
    به صدای درونت گوش بده، به صدای دلت، به صدای خواسته هات، به صدای شخصیتت و ارزش هات
    من هر چی بهم یاد داده بودن رو فراموش کردم و خودم یاد گرفتم هر هایی یه هویی داره، دیگه نمی ایستم تا هر کی هر چی دلش میخواد به من بگه و آخرش بگم ممنون . . .
    -----------------
    من پاییز نیستم که آرزوهایت را به تاراج ببرم، من حدیث سبز بهارم، با من از دردهای سخن بگو . . .

    ReplyDelete
  2. سلام
    برد ایران مقابل عراق رو تبریک میگم
    من آپم
    و منتظر حضور شما

    ReplyDelete
  3. راستی من روزبه هستم ( علی انصاری )
    emperorman.blogfa.com

    ReplyDelete
  4. سلام دوست من.
    مهربون میشه بگی چی شده؟ درسته اونقدر همدیگه رو نمیشناسیم که برای من از دلت بگی ولی اگر فکر میکنی میتونم کمکت کنم حتما خبرم کن، ایمیلت رو هم برام بزار.
    (البته اگر دوست داری )

    ReplyDelete
  5. روزبه :
    سلام
    مرسی که اومدید .
    آره دیگه سردردم داره ، هیشکی فردوسی پور نمیشه آخه !!!
    emperorman.blogfa.com

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. salam. gandi migeh har ki be soratet zad to ham ounvare suratet ro negah dar ta yeki dg bezane. vali be nazaram 2rugh mige , har ki age to ro zad to 2ta bezan .

    ReplyDelete
  8. سلام، خیلی وقته نیستی !

    ReplyDelete
  9. سلام آقای الاتیتی صعود مقتدرانه تیم ملی با هدایت و رهبری افشین خان امپراطور رو به شما تبریک میگم .
    وبلاگم رو هم در بی بی سی فارسی نشون دادن

    ممنون
    روزبه emperorman.blogfa.com

    ReplyDelete
  10. معمولا وقتایی که دوستام برای مدت طولانی غیبشون میزنه من نگران میشم.
    الان هم از اون موقع هاست. . . هیچ معلوم هست کجایی دوست من :(

    ReplyDelete
  11. آفرین بر دوست نازنینم .... مرامت حرف نداره . پیروز باشی سالار .
    در ضمن به این وبلاگ هم سر بزن : http://melika7421.blogfa.com/
    در پناه حق .

    ReplyDelete
  12. گاهی رفتارمونم مجبوریم مث حرفامون به شدت سانسور کنیم...

    ReplyDelete