Monday, January 31, 2011

I'm Alive!!!

" ...................... "
آره ! این صدای نفس های منه ! چه بی صدا !
من به داشتن دوستای مهربون و خوبی مثل دوستانی که تو مدت نبودنم حتی یه کوچیک نگرانم بودن به خودم میبالم . از همتون ممنونم  و بابت نبودنم نبودنم عذر میخوام . دوستتون دارم .
....

یه گجت جالب دیدم امروز . طوری طراحی شده که دیگه نیازی به تعویض سررسید سالیانه نیست و مثل جورچین های خودمون که باهاش یه ترکیب منظم میساختیم میتونه متغیر باشه .
ایده جالبی بود لاقل !



البته ذهن وقتی تو آرامش باشه به سمت خلاقیت متمایل میشه  ! نه ؟!

2 comments:

  1. سلام متشکرم که سر زدید، خب حقیقتش اینه که من کاملا مخالف تدریس نرم افزار برای تصویرسازی هستم دانشجو در ابتدای کار می بایست با تکنیکهای تصویرسازی دستی آشنا شود سپس از تکنیکهای نرم افزاری برای تصویرسازی استفاده کنه
    برای سرفصلهای تئوری پیشنهاد میکنم خودتون یه سری به سایتها و کتابهای تصویرسازی بزنید و ازشون ایده بگیرید چون فرمودین رشته تون کامپیوتر بوده پس مطمئنا خودتون بصورت دستی کار نکردین
    یه پیشنهاد دیگه براتون دارم اینه که مثل بقیه دوستان اساتید تصویرسازی شما هم یه کتاب انتخاب کنید و به دانشجوهاتون بگید دوباره با ذهنیت خودشون تصویرسازی کنند و دیگر اینکه یه پیشینه از تاریخ تصویرسازی در جهان و ایران براشون بگین

    ReplyDelete
  2. سوال :البته ذهن وقتی تو آرامش باشه به سمت خلاقیت متمایل میشه ! نه ؟!
    جواب: آره :دی

    ReplyDelete